Jarige Job Inpakbrigade

Jarige Job Inpakbrigade | 12, 13 & 14 november 2024 | Van Nelle Fabriek Rotterdam

In november is er bij Stichting Jarige Job jaarlijks een evenement speciaal voor bedrijven: de Jarige Job Inpakbrigade. Drie dagen lang wordt er door diverse bedrijven ingepakt. Op 12, 13 en 14 november gaan we in 15 shifts zoveel mogelijk verjaardagsboxen inpakken op onze feestelijke locatie in de Van Nelle Fabriek. We maken er net als voorgaande jaren weer een echt feestje met diverse DJ’s die de tofste muziek draaien. Kijk hier naar de beelden van de Inpakbrigade 2023 voor een sfeerimpressie.

Schrijf jouw team snel in voor de Jarige Job Inpakbrigade!

Wil jij met jouw team verjaardagsboxen inpakken tijdens de Jarige Job Inpakbrigade? Schrijf je team dan snel in voor één van de shifts via onderstaand formulier.

Super Job Inpakbrigade

Inschrijven Jarige Job Inpakbrigade

Schrijf  jouw team hieronder in het inschrijfformulier in voor een datum en shift naar keuze.

Let op: je kunt jouw bedrijf voor maximaal 1 shift van de hele Inpakbrigade inschrijven.

• Geef hieronder een voorkeur voor een shift op.
  • Voer een nummer in van 1 tot 30.
  • Vul hier de namen + mailadressen van jouw teamgenoten in

Samen staan kinderen in armoede niet alleen

In Nederland groeien honderdduizenden kinderen op in armoede. Voor een Nederland zonder kinderarmoede is jouw handtekening hard nodig. Samen roepen we de Nederlandse regering op om het verschil te maken voor gezinnen met geldzorgen.

Teken jij de petitie?